Friday, November 18, 2011

Business Shaman: Utforske hemmelighetsfullhet av suksess!

Merk: Denne artikkelen ble skrevet for en Internett-bedrift-området. Det er en promo for mitt arbeid med næringslivet. Jeg publisert det her for alle som er interessert i en shamanic perspektiv på å skape suksess i både forretnings- og livet. Hvis du leser mellom linjene, vil det gi deg noen hjelp når håndtere eventuelle challange.


Lyden av trommelen er sterk og jevn. Det er kaldt og fuktig i store grotten, bortsett fra i nærheten av den sentrale brannen. Det er 40 naken, hårete, mennesker liker skapninger i dyp feiring. Men er det frykt i luften. Klanen forbereder neste jakten.


Sjamanen inn og taler til gruppen av hans drømmer, forklarer farene stamme vil møte i morgen. Jegerne begynne å forberede seg mentalt, fysisk, følelsesmessig og åndelig. Sjamanen blader, går inn i sin lille, hellig hule å begynne magiske seremonien. Han må gjøre dette for å få til en vellykket jakt, og for å beskytte stamme fra hva han vet lå foran oss. Han har sett alt i hans visjoner, han er en intuitiv.


Det var en lang tid siden, eller var det? Du trenger et sted å bo, kanskje en hule, men mer sannsynlig en leilighet eller hus. Du må fremdeles mat å spise, men mest sannsynlig fra matbutikk. Så ting har egentlig ikke endret, men nettopp oppdatert.


I dag skal vi ikke handle skall for våre forsyninger og tjenester, men penger [og mye av det]. Så må vi lykkes i våre økonomiske og næringsliv. Men som primal jeger, vi trenger mer og deretter bare overlevelse, vi trenger en mental, emosjonell, fysisk og åndelig tilnærming til å hjelpe oss å bli fullt vellykket. Vi trenger også en god informasjonskilde intuitivt å lede oss gjennom challanging-tider.


Så ting har kommet full sirkel som mer og mer folk lever en helhetlig livsstil. Helse og mental helse felt har vært skiftende mot holisme, og jeg var dypt involvert med det i mange år. I dag, trenger næringslivet er også i endring, du bare å lese avisen å vite at. Jeg har brukt de siste ti årene å utforske og tester ut nye, mer holistisk business tilnærminger som kan brukes til daglige operasjoner eller mot å nå langsiktige mål. Jeg har vert TV-programmer på disse sakene, og publisere et online magasin håndtere sjamanisme og helhetstenkning (holisme) som det gjelder for livet og virksomheten.


Å ja, jeg er en ekte sjamanen. Jeg bringe til arbeidet mitt en sterk mannlige intuitivt funksjon og alt tilbehør av gamle sjamanene, men med et moderne perspektiv. Jeg er kjent som business sjamanen. Jeg gikk på linje å tilby mine tjenester til den globale næringslivet. Jeg jobber med alle nivåer og aspekter ved virksomheten og håndtere alle utsendelse gjennom trening, coaching, rådgivning og intuitiv veiledning. Vanligvis jobber jeg i et partnerskap med deg og din bedrift til å opprette, omorganisere eller transformere.

No comments:

Post a Comment