Friday, November 16, 2012

Bad Credit Refinance lån - å finne en god utlåner

Finne en god utlåner å hjelpe deg med Refinansiering ditt hjem lån kan være vanskelig hvis du har dårlig kreditt. Det er nok av ROV långivere der ute som ønsker å dra nytte av du med svært høye renter og avgifter. Nøkkelen til å finne en god utlåner er å vite hva er rimelige betingelser og sammenligne utlån selskaper.


Betrakte din kreditt posten


Kreditt-postene er ikke perfekt kontoer. Før du bruker for å refinansiere lånet ditt, bør du kontrollere at all informasjonen er riktig. Hvis du mener det er en falsk post, kan du løse det med kreditt rapportering selskapet.


Du vil også vite hva kreditten din poengsum er. Jo lavere score høyere prisen du må betale, men minst vil du ha en idé om hva du kan forvente fra en utlåner. Det er vanlig for folk med dårlig kreditthistorie betale tre til fem ekstra poeng.


Sammenligne långivere


Långivere tilbyr ulike satser for den samme typen lån, så shoppe rundt. Den enkleste måten å sammenligne sitater er å bruke en online website. Ved å skrive inn din informasjon på nettet, konkurrerer selskaper om lånet, tilbyr deg bedre priser. Internett også lar deg sammenligne boliglån långivere utenfor ditt lokalområde, muligens å finne et bedre tilbud.


Når du har mottatt tilbud, kan du sammenligne priser og avgifter. Gebyrene er ofte der långivere gjør sine penger. Å legge opp interessen og avgifter, og sammenligne det tallet vil gi deg den sanne kostnaden for lånet.


Se etter en god avtale


Boliglån långivere øke sin fortjeneste ved å trykke på lån med høye renter og poeng. Noen långivere vil presse disse typer lån selv om de ikke er best for deg, så pass opp av raskt snakker forhandlere. Sørg for å lese vilkårene og se etter skjulte avgifter før du signere papirene.


Online kredittforetak eliminere noen av denne risikoen ved å kreve boliglån långivere til staten sine vilkår online. Online sitater er også mer konkurransedyktige siden långivere vet du sannsynligvis er shopping rundt for å refinansiere lånet ditt. Når du har et tilbud, kan du skrive ut vilkårene for postene.

2 comments:

  1. It’s really such nice information to get advantage from.
    bad credit secured loans

    ReplyDelete

  2. "Jeg hadde ikke råd til huset mitt, men jeg ville egentlig ikke selge. Jeg ønsket å holde familien min hjemme, og med støtte fra ATL og Agent kunne jeg beholde hjemmet mitt og klarte å sikre min kone og mitt liv. " ekte valg atlasloanfirm@outlook .com

    ReplyDelete