Friday, November 30, 2012

Hvordan du slår ulemper ved en Reverse boliglån til din fordel

Når det gjelder en reverse boliglån, veie kloke forbrukere fordeler og ulemper før signering på den stiplede linjen.


La oss starte på en positiv notat, du kunne gjøre hva de fleste låntakere og velge reverse boliglån linje av kreditt. Bare tenk på hvor du vil da være i stand til å trekke på lånet når penger er nødvendig for daglig levekostnader, medisinske regninger, resept kostnadene, hjemmet reparasjoner, etc. Dette kunne virkelig forbedre din pensjonisttilværelse år inkludert hjemmet utgifter i senere år.


Videre, påvirker ikke din nye funnet inntekt vanlige trygd utbetalinger eller Medicare fordeler. Og långivere kan ikke foreclose på lånet for livet av låntaker.


OK, det er vel og bra, men hvordan slår du store ulempene ved en reverse boliglån i positiv? Det er alt i perspektiv. For hver negativ finnes det en positiv å oppnå dette lånet.


Det er sant et omvendt boliglån kan påvirke din berettigelse for stat og føderale regjeringen assistanse programmer som Medicaid men det også gir deg en viktig økonomisk pute og gjør ikke (som nevnt ovenfor) påvirker din vanlige trygd utbetalinger eller Medicare fordeler.


Du har også ingen månedlige betalinger å gjøre. Gitt, beløpet du skylder fortsetter å vokse større over tid, men du har også mer kontanter på hånden for å forbedre kvaliteten på din nåværende livsstil. Se på det på denne måten, vil du nå ha alle pengene du trenger (og vil). Tross alt, er det dine penger. Sant, du vil ikke ha full salgsprisen av hjemmet ditt til å forlate dine kjære, men hvis de er solide i sin egen rett, de virkelig trenger en betydelig arv?


Re-videre med den nye funnet penger du kan investere i andre inntekter bekker som lager og alternativ handel. Men det ville være en annen historie med sine egne fordeler og ulemper.


Alt kommer ned til hva som er viktig for deg, hva er din nåværende finansielle behov og hvis forlate penger til arvingene er noe du føler at du trenger eller ønsker å gjøre.


Ta en titt på grunnleggende om en reverse boliglån drikkepenger og info, kan du få mer informasjon fra http://www.wealthmountains.com/finance/reverse-mortgage-tips-info.htm

1 comment:


  1. "Jeg hadde ikke råd til huset mitt, men jeg ville egentlig ikke selge. Jeg ønsket å holde familien min hjemme, og med støtte fra ATL og Agent kunne jeg beholde hjemmet mitt og klarte å sikre min kone og mitt liv. " ekte valg atlasloanfirm@outlook .com

    ReplyDelete