Wednesday, December 5, 2012

Få din rabatter

Hvorfor rabatter? Hvorfor ikke bare midlertidig redusert pris som et salg? Jeg er sikker på at du har spurt deg selv dette spørsmålet mange ganger.


Svaret er ganske enkelt egentlig. Noen selskaper som tilbyr en rabatt ønsker ikke å gi deg noe. De ønsker bare å lure deg som en fisk til agn. Agn er en imaginær prisen du betaler for produktet. Annonsen viser vanligvis i store antall denne prisen og den faktiske prisen i små tall. Når du får produktet deres hjem, håper de vil du glade med prisen du tror du betalt og glemme det.


Fikk du husker å plukke opp en rabatt? Håper de ikke. Du vil gå tilbake for å få en - sannsynligvis ikke. Noen steder er skrive ut skjemaet rabatt med kvitteringen (applaus!). Noen selskaper sette rabatt skjemaet med produktet. Se rabatt-utløpsdatoen. Noen ganger et produkt vil sitte på sokkelen for lang, og den vedlagte rabatten har utløpt.


OK, har du rabatten skjemaet. LES DET! Les alle av det - normal ut, fine print, foran og bak. Se på tilbudet utløp og "kjøpt mellom" datoer. Jeg fikk brent når begynte å kjøpe en annonserte rabatt produkt et par dager før rabatten faktisk. Hva du er pålagt å sende? Min favoritt er den originale salgskvittering. Hva om du har kjøpt to elementer med rabatter? Hva er behandlingstiden og et utgangspunkt for kontakt bør du ikke motta rabatt sjekken i denne perioden? Jeg foreslår å legge kontakten på kalenderen på den siste dagen som en påminnelse. Hvis rabatt ikke har en telefonkontakt for nummer stå du en sjanse til å bli brent. Jeg har på tre separate anledninger. Jeg foreslår at du går til rabatt Center på butikken og plukke opp rabatten skjemaet og lese den før du gjør kjøpet.


Teste produktet før du fjerner alle nødvendige elementer av emballasjen. De fleste steder ikke vil akseptere avkastning uten fullstendig emballasje. Nøye kan du skrive ut opplysninger i rabatt-skjemaet. Hvis selskapet ikke kan lese (eller mis-reads) din informasjon, er du ikke kommer til å motta noe. Jeg ville foreslå å sette en etikett for returadresse på skjemaet i stedet for utskrift. Alltid krysse ut ditt kredittkort og nummer! Samle alle elementene som du er pålagt å sende inn og gjøre et EKSEMPLAR som referanse. Skrive på ditt eksemplar datoen du sendt rabatt og behandlingstid og kontaktpunkt.


Spol fremover >>. Hvis datoen er en uke forbi den maksimale behandlingstiden oppgitt, og du ikke har mottatt din rabatt-sjekk, kan du ringe kontaktpunkt. Noen selskaper håper du vil glemme rabatt og ikke behandle rabatt med mindre kalt. Jeg har akkurat fått en rabatt som var tre uker forsinket etter ringer for å sjekke om det fire dager tidligere. Personen som prøvde å fortelle meg at jeg måtte vente 60 dager fra datoen de antagelig utstedt sjekken til et krav (mer tid til å glemme)-fil. Jeg nevnte en mulig :-(handling jeg kunne ta, og plutselig er det en sjekk i postboksen. Du bestemmer!

No comments:

Post a Comment