Saturday, December 15, 2012

Fattige kaller sentrum forestillinger kjøring bilistene til å gå Online For forsikring

I arbeidet med å kutte koster mer og mer Finansieringsselskaper er ute etter for å bruke offshore callsentre for å gi deres kunden tjenester og administrasjon. Dette er særlig utbredt i forsikringsbransjen, der det virker som om det er en avis kunngjøring av tidligere UK basert tjenester migrering i utlandet hver dag. Som flere forsikringsgivere bruke offshore kjøpesentere samtale, nyere forskning fra Swinton forsikring viser at bilistene er stadig oftere til Internett for å finne det beste tilbudet på deres bil forsikring.


Drivere anbefales stadig å søke rundt og få flere sitater når det gjelder fornyelse tid, med nyere forskning viser at drivere nødvendig for å få minst sju bil forsikring sitater for å være sannsynlig å ha funnet sin mest konkurransedyktige tilbudet, i gjennomsnitt £52.26 bedre enn deres første sitere. Men med 47 prosent av de som leter etter Bilforsikring å ta mer enn ti minutter for å få en enkelt anførselstegn på telefon, mens et enkelt raskt søk på et nettsted som Moneynet eller sikre supermarked kan gi umiddelbare sammenligninger av titalls eller hundrevis av bil forsikring tilbydere, er det forståelig at mennesker er å snu mot Internett som et middel til å shoppe rundt etter de beste tilbudene.


Det er ikke bare for lengden av tid tatt av callsentre bilistene synes å ha et problem med. Studien fant at hvor mange bilister på jakt etter bil forsikring online har nå nådd 681,000 med mange av dem siterer dårlig kaller sentrum ytelse og tvil over effekten av callsentre som viktigste grunner Hvorfor de ikke lenger bruker telefonen for å få forsikring.


De fleste av de spurte indikerte at bekymringer over nivåene av kundeservice forsynt av callsentre, med offshore sentre rettet spesielt, var en viktig faktor for dem næring til et trekk fra telefon til Internett. Med rette eller urette, de fleste av de undersøkte følte at tjenesten levert, og tiden det tar for problemer løses, av offshore kall sentre ville være tregere, sammenlignet med deres UK anrop sentre kolleger.


Til tross for den høye nivået av respondentene rapportering var misfornøyde med kunden tjenesten levert av UK call Centre, og de generelle nivåer av misnøye med kundesenter ansatte vokser, telefonen er fortsatt de fleste drivere favorisert metode for å kjøpe dekselet. Swinton hevder nesten to tredjedeler av UK bilistene angitt de bruker telefonen til å kjøpe deres bil forsikring, mens antall bilistene kjøpe deres omslag online har nå økt til 23%. AA har uttalt at tallene er faktisk nærmere 40% av alle nye Bilforsikring nå blir arrangert på Internett, med elektronisk salg av bil forsikring i fjor vokser med nesten to tredjedeler.


Men selv med veksten i antall personer som bruker Internett og til tross for alle sikkerhetstiltak som er implementert for å lette online transaksjoner, mer enn en million bilistene rapporteres som fortsatt ikke stole på Internett som en sikker verktøy for innkjøp, og føle seg tryggere ved å bruke telefonen for å snakke direkte til en person. Dette er til tross for aktuelle nyhetsrapporter om bankkonto detaljer om 1000 kunder i Storbritannia, inkludert passord, adresser og passport data, holdt av indiske call Centre, blir solgt til en spanings-reporter fra solen.


Andrew Jackson, markedsføring direktør for Swinton sa, "Vi tror at til tross for økningen i antall personer kjøpe Bilforsikring på Internett, telefonen vil fortsette å være en populær metode så lenge tilbydere sikrer at deres callsentre gir god kvalitet kundeservice,".


Men med mindre kundesenteret basert selskaper oppreisning publikum oppfatningene av dårlig ytelse tilbys av callsentre, de er ansvarlig for å finne flere bilister prøver å finne andre alternativer, og hvis Internett basert kan forsikringsleverandører overbevise den stadig mer teknologisk innsikt offentlig at å kjøpe online er trygt, så vi kan snart se den raske nedgangen av callsentre og se Internett bli den primære kilden til informasjon for bilister i deres søken etter billigere Bilforsikring.

No comments:

Post a Comment