Sunday, December 30, 2012

Sikret lån vs usikrede lån å velge mellom de to ulike endene

Ofte i vår søken etter finansieringsalternativer, er vi ledet inn i et kryss hvor vi måtte gjøre et valg mellom sikret og usikret lån. Begge er like forlokkende og sette låntaker i en vanskelig sted. Det er vanskelig å gjøre opp tankene om ett bestemt finans alternativ fordi hver har sin andel av fordeler og ulemper. Hva gjør det vanskeligere å avgjøre finans alternativ er at både sikret og usikret lån har en konflikt angitt av funksjoner, og ulemper av en er motvirkes av den andre.


Sikret lån vs usikrede lån
Sikret lån er den mest konvensjonelle metoden for finansiering store pengesummer. Selv i eldre tider folk pleide å ta lån til bruk i landbruket eller andre slike behov ved å holde sine landområder som sikkerhet. Usikrede lån, er på den annen side av en nyere opprinnelse. Siden sikret lån nødvendig låntakeren å holde sitt hjem som sikkerhet, ble mange mennesker som var uten hjem eller som ikke foretrekker hjem vedlegges forpliktelser stående uten økonomi. Dette hindret også utlån virksomheten av långivere fordi gruppen var betydelig. Dermed, usikrede lån ble lansert som et alternativ til sikret lån.


Misoppfatninger på sikret lån
Det er mange en myter gjør runder som har ført til en sagging popularitet av sikret lån. Folk tror at ved å tilby hjem som sikkerhet vil de ha å flytte hjem før de betale tilbake beløpet lånt. Folk bare overføre eierrettigheter og ikke rett til å leve i hjemmet. Utlåner kan legge beslag på hjemmet bare når låntakeren ikke tilbakebetale lånet i sin helhet.


Dette vil særlig interesse for huseiere som ikke tar sikret lån å beskytte sine hjem. Et annet viktig poeng at disse menneskene trenger å huske på er at de ikke kan flykte utlåner selv på å ta et usikret lån. Selv om disse lån tilbys uten noen støtte, finner utlåner måter gjennom å gjenopprette beløpet som gjenstår på usikrede lån.


Dette vil skifte en stor del av klientellet for usikrede lån som består av huseiere. Men fortsette usikrede lån å være livline for leietakere. Dette er til tross for faktum at usikret lån er mer kostbart enn sikret lån. Rente belastes fra usikret lån-kunder er høyere på grunn av større risiko involvert.


Kreditt krav
Man får ofte å høre om kreditthistorie i finansielle sirkler. Kreditthistorie er en opptegnelse om gjennomføringen av en person i form av kreditt-atferd. Alle feil av en person på noen gjeld, lån eller boliglån registreres umiddelbart i kreditt-filen. Selv om långivere foretrekker låntakeren har en god kreditthistorie, de ikke legger en spesiell betydning til det hvis låntakeren tilbyr sikkerhet. Hjem kan tilbake lånet hvis låntakeren nekter å. Støtte men er fraværende i et usikret lån. Dette er grunnen til långivere krever en god kreditthistorie når tilbyr et usikret lån. Långivere som godtar for å tilby usikrede lån med dårlig kreditt prøver å kompensere risiko med en fortsatt høyere rente.


Vilkårene avvike med et sikret lån
Med et sikret lån, kan du faktisk nyte gunstigere betingelser enn de usikrede lån. Bortsett fra det lave rentenivået finnes det mange flere funksjoner eksklusivt for låntakere av sikret lån. Noen långivere tillater låntakere til å utvide perioden for nedbetaling av sikret lån som de ønsker. Typisk nedbetalingstid strekker seg mellom 5-30 år. Utvide begrepet av nedbetaling men, øker interesse at en låntaker må betale. Låntakere kan diskutere med eksperter om optimal begrepet som vil minske interesse kostnadene uten å øke belastningen på den månedlige inntekten.


Uansett hva bli alternativet valgt, må tilstrekkelig hensyn gis til forholdene som alternativet er å arbeide. En bestemt finans alternativ som gjorde underverker for din venner økonomi, trenger ikke nødvendigvis fungerer på samme måte i ditt tilfelle. I stedet for å forbedre situasjonen, brann de noen ganger tilbake med alvorlige konsekvenser for økonomi. Ta ny mening er alltid gunstig siden det bidrar til å teste gyldigheten av råd som tilbys av din utlåner.

1 comment:

  1. Jeg er her for å dele mitt vitnesbyrd om hva et godt pålitelig låneselskap gjorde for meg. Jeg heter Nikita Tanya, fra russisk, og jeg er en nydelig mor til 3 barn. Jeg mistet midlene mine på å prøve å få et lån. Det var så vanskelig for meg og barna mine. Jeg gikk online for å søke om lånassistanse. tapte til en trofast dag da jeg møtte denne vennen av meg som nylig sikret meg et lån fra Le_Meridian Funding Service. Hun introduserte meg for dette ærlige låneselskapet som hjalp meg med å få et lån i løpet av fem virkedager, jeg vil for alltid være takknemlig overfor Benjamin, for å hjelpe meg med å komme meg igjen. Du kan kontakte Mr Benjamin via e-post: lfdsloans@lemeridianfds.com, de vet ikke at jeg gjør dette for dem, men jeg må bare gjøre det fordi det er mange mennesker der ute som trenger låneassistanse. kom til dette selskapet og bli lagret. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ReplyDelete