Sunday, June 17, 2012

Business forsikring

Suksess og fremdriften for en bedrift, om, det er en storskala virksomhet eller småskala bedrift eller hjem basert virksomhet er avhengig av hardt arbeid. Det spiller ingen rolle hvor godt du tjener, en katastrofe som brann eller tyveri kan tørke ut alle din fortjeneste. Det kan til og med ødelegge din virksomhet. For å lagre din innsats og penger, som du har investert i bedriften, må du beskytte det med aktuelle forsikringen.


Det finnes en rekke ulike typer business forsikring, som du kan eller kan ikke trenger i forretningsdriften selskapet pr. Det kan være andre retningslinjer for forskjellige bedrifter. Forsikringsselskaper har dekning som kan oppfylle behovene til en hvilken som helst bedriftsleiar. Den mest kjente typen virksomhet forsikringer er business-eiendommen forsikring, dekker din bedrift 's bygning, programvare, utstyr og annen eiendom i en katastrofe. Det er imidlertid mange andre typer forsikring inkludert arbeidsgiverens forsikring, offentlige ansvar forsikring, lastebil eller van forsikring, office forsikring, produkt ansvar osv.


For å få forsikringsdekning for bedriften, må du finne ansvarlig, troverdig og pålitelige forsikring agent eller megler. Spør venner og bekjente i samme slags virksomhet om agenten de bruker. Du bør spørre agent eller selskapet som inneholder din personlige forsikring for råd om typen forsikring du trenger i forretningsdriften. Kontakt din virksomhet handelsforeninger å se hvis de sponse en forsikring program for bedriften. Kontroller at forsikringsagent du plukke har tilstrekkelig kunnskap om virksomheten din forsikring behov. Din agent kan fortelle deg hva du skal gjøre for å redusere sannsynligheten for tyveri, katastrofer, skader i besøkende, ansatte og arbeidstakere og andre forretningsrelaterte tap.


Før du velger en forsikringsmegler eller agent bør en holde følge ting i tankene:


1) Velg en agent med høyere fradragsberettiget
Deductibles representerer hvor mye penger du betaler før du starter din forsikringspolise. Jo høyere fradragsberettiget, desto mindre må du betale for policyen.
2) Kjøpe en pakke-policy
Noen ganger kan det billigere for å kjøpe en pakke policy i stedet for å kjøpe individuelle policy eller dekning. Ved å kjøpe forsikringspoliser fra ett selskap, kan du er berettiget til rabatterte priser på samme måte som du ville om du tok ut huseiere og auto-policyer for familien.
3) Be om ulike måter å forhindre tap av
Det kan hende du kan redusere din premie for visse coverages ved å følge din forsikringsgiverens anbefalinger. Disse kan inkludere arbeidsplass sikkerhet og forberedelse for katastrofe menneskelig ressurs intervensjon.
4) Kunnskap om polisedekning
Du bør har full kunnskap om dekningen for policyer som du er i ferd med å kjøpe. Så hvis noen katastrofe oppstår vil du ha kunnskap om forsikringsdekningen.
Du kan lagre din virksomhet fra katastrofe finnes det mange måter å forhindre din virksomhet fra katastrofe:


1) Gi opplæring til ansatte i brannsikkerhet, spesielt de som er ansvarlige for lagringsområder, housekeeping, vedlikehold og drift.
2) Du skal gi en grundig sjekk til elektrisitet system. Du bør bruke moderne elektriske system. Feil ledninger er stor prosentandel av nonresidential branner. Så får du god kvalitet ledninger i virksomhetens lokaler
3) Foreta doble kopier av både datastyrte og skrevet poster.
4) Gjøre noen undersøkelser før en katastrofe streik for ved å finne alternativer som anlegg, utstyr og forsyninger, og å finne riktige entreprenør å reparere anlegget.
5) Sett opp en nødsituasjon plan og opplæring til ansatte, hvordan du kjører den.


Disse punktene er å bli sett før du signerer på forsikringspolisene business, er disse vanligvis skrevet i fine print.

No comments:

Post a Comment