Tuesday, January 10, 2012

Beste liten investering noensinne!

Hvorfor er det at de eldre og rikere blir, jo mer konservativ de er med pengene sine? Har du noen gang gjort, eller kjenner noen som har gjort en investering som lovet en 10% andel eller fortjeneste per måned? Alle ønsker å gjøre over gjennomsnittlig fortjeneste. Det er utrolig hvor mange mennesker vil sende sine veldig hardt opptjente penger over hele verden til Nigeria eller Boca Rattan, Florida løftet om en telefon bekjentskap å gjøre dem mye rikere. Folk gi sine penger til å fullføre fremmede i håp om å tjene mer penger.


Alle gode investeringer rådgivere vil fortelle sine kunder "Hvis en avtale er for godt til å være sant det sannsynligvis er." Profesjonelle gjør bare veldig høy avkastning på områder de personlig vet meget godt. Dette, er for dem, en bedrift investeringer, ikke en passiv investeringer som aksjer, obligasjoner og gjensidig midler. Eiendomsmegling og business investeringer anses aktive investeringer. Personer som er ansatt av andre gjør vanligvis ikke aktive investeringer, fordi de bare ikke har tid til å se en bedrift investeringer, hvor stor fortjeneste er alltid mulig (så vel som store tap.)


Personer med små mengder penger kommer til meg hele tiden og spørre: "Hva kan jeg gjøre med $1000 som vil gi meg en stor avkastning?" Her er svaret. Da jeg var en 21 år gamle lad jobber for min far, jeg hadde penger i banken, jeg skylder verdipapirer (aksjer) og min inntekt var en fast lønn. Jeg så mange muligheter til å tjene penger rundt meg, i virksomheten. Min far, som så mange arbeidsgivere, var ikke interessert. Dessuten var jeg prøver å finne ut hvordan jeg kan tjene penger for meg.


På tiden, 1971, vi hadde høye inflasjon og prisene skulle opp på mange ting. Min far brukes metall ringene for å forsegle beholdere, muttere og bolter, maling og andre industrielle leverer. Jeg så prisene begynner å gå opp, og det syntes så de kunne selv dobbel på ferdige produkter som var laget av stål. Siden selskapet brukte disse produktene hele tiden, ment kjøpe større ordrer å kjøpe mye mer deretter du trengte og måtte lagre det slik at det ikke bli stjålet. Jeg pleide å kjøpe 2 år tilførsel av bolter om gangen. Vel vitende om prisen var går opp, jeg kjøpte en fire års forsyning. Ringene tok mye plass slik at vi ville kjøpe 3 måneder om gangen. Problemet med nye ringene, blir kjøpt og legging rundt, lagring, var at arbeidskraft, tar den enkle måten, ville ta nye ringer ut av lageret, i stedet for å rengjøre de gamle ringene, som lagret selskapet en masse penger.


Min far ønsker ikke å ha en år verdt av ringene rundt, selv om vi begge visste prisen skulle fortsette går opp. Vi kom opp med en idé. Jeg vil kjøpe, med mine egne penger, ekstra lager beløp over selskaper normale Bestill størrelse. Min investering lager ville bli lagret i en separat låst område i lageret. Når selskapet trengte mer ringer eller bolter, ville det kjøpe dem fra meg til gjeldende markedspris. Jeg har gjort $1500 på min $5000 investering i løpet av seks måneder. Det var en 30%, ingen risiko resultat i bare et halvt år. Nå var jeg varmt.


Når jeg fikk gift, og jeg brukte mer toalettpapir og tannkrem enn jeg gjorde før, bestemte jeg meg for at jeg skal gjenta prosessen som jeg lærte en gutt. Da jeg var var en gutt toalettpapir 10 cent en rolle. Hvis du ikke vet hva det er nå, kan du ta en titt. Jeg kjøpte 5 tilfeller av toalettpapir og sette den i garasjen. Jeg visste at papir prisene skulle opp. Jeg fikk ikke bare økningen i prisen, jeg kom nær ut kvantumsrabatter av saken. Vet du at hunden og katten næringen ved tilfelle er 10% av? Deretter Hvis du venter på når Friskies har et salg eller lukker, og deretter kjøpe store tilfeller; Du kan ikke tro hva du vil lagre. Hvis du kan få en distributør eller grossist å selge direkte til deg, er det mulig for en annen 20-33%. Du kan sjekke prisen på Costco. Det kan være billigere enn hva grossisten vil selge den til deg for.


Du bare kjøpe elementer som du vet du vil bruke selv, personlig. Du kjøper ikke for videresalg. Du kjøper en to-års forsyning av ting du vet du vil bruke, for sikker. Toalettpapir er en av dem. (Kontroller at du prøver helt ut, å se at du ville like den.) Smart og endelig har mange ting i bulk. Sammenlign priser på Costco, Smart og finalen, 99-cent-butikken, og hvis du kan finne distributør 99-cent butikken kjøper fra i Downtown LA, du vil virkelig være å kjøpe billige.


Første skritt. Lag en liste over alt du kjøper på en vanlig baser. Ikke-mat listeelementer, bad elementer og tørr eller hermetisk næringen elementer. Ikke kjøpe mat rottene kan komme inn. Korn må være i stål sylinderen med poser. Du vil bli sjokkert på hvor mye 20 lbs av ris vil koste deg i forhold til en ett pund bag, om lag en fjerdedel av prisen eller mindre. Ikke kjøpe klær, på grunn av endring av stiler og vekt. Du kan kjøpe menns sokker og underclothing når du ser en virkelig Lukk ut på 80% av. Menn slitasje samme stil sitt liv og sin vekt har en tendens til å være konstant. Ikke gjør dette for barn eller kvinne. Ting endrer for fort.


Andre trinn. Pris shop slik at du vet hva er gode priser og dårlig priser. Ikke kjøp ennå, bare pris butikk.


Tredje trinn. Bestem hvor mye lageret du vil ha, hvor mye penger vil du måtte bruke og hvor lenge det vil ta deg til å bruke det hele opp. Hvor skal du sette den slik at den er trygg og tørr? Ikke en felles lagring sted, behage. Leien vil spise opp volumet å kjøpe fortjeneste, virkelig rask.


Fjerde trinn. Se etter Lukk outs slik at du kan kjøpe billigere enn best prisen du planlagt på og deretter ha det gøy å kjøpe.


Skjulte Bonus: Det er også ideell fordeler til dette programmet som du bør være klar over. I tilfelle av en økonomisk depresjon har mat. Det betyr at hvis du mister jobben din, du fremdeles spise. Arbeidsledighet sjekken kan deretter gå mot leie, gass i bilen, bil betalinger og fersk mat. Du har allerede de fleste av elementene toalett og andre ting som du trenger, til du får en jobb.


I tilfelle av en naturlig katastrofe eller teamster streik vil du ha nødvendig velutstyrte privat supermarkedet med de elementene. IRS stengt ned Howard Ruff, journalist nyhetsbrev på 1970-tallet. De knyttet alle hans bankkonti og låst inngangsdør av hans store. Howard hadde 12 barn, ingen inntekt og ingen penger i lommen. Han har stor mat lagring, som lei hans familie mens han tok en måned å bestemme hva sitt neste trekk var skal være. Han var i stand til å tenke hans problem uten panicking fordi hans familie ble matet, og han kunne utsette sine boliglån, verktøy og andre regninger for et par måneder, før han hadde store problemer.


Så være smart. Investere i en mat lagring-programmet. Bare kjøpe hva du vil bruke, og bruker. Kjøp i mengder som du vil bruke i 2 år. Ikke kjøp en 5-års forsyning av noe. Butikk for den beste prisen, og deretter vente på en bedre avtale enn. Deretter har du gjort en trygg og lønnsom investering, samtidig beskytter familien mot nødhjelp.

No comments:

Post a Comment