Thursday, January 12, 2012

Bygge en salgsteamet som betaler For seg selv

Elementer som er involvert i å bygge en salgsstyrken, spesielt en som betaler for seg selv og legger også til verdien i enhver bedrift, er mange og varierte. Hele hensikten og retningen for en salgssjef må rettes til å opprette en salgsstab som forårsaker benytte selskapet å utvide gjennom økt salg. Dette gjøres ved de generelle trinnene nedenfor: opplæring salgspersonellet skal kunne selge selskapets produkter i stort volum; hvordan rette salgspresentasjoner gjøres; håndtering av en hvilken som helst kunde flaps hans selgere lag; og deretter testing og ansette flere selgere, for å opprette en stadig økende salgsstyrken. Dette er en kontinuerlig prosess som må gjøre en salgssjef for å rettferdiggjøre sin eksistens. Hvis han ikke gjør det, kan ikke selskapet utvides.


Trening for å gjøre en god selger
"Lærer opp seg å være i stand til å selge selskapets produkter i stort volum." En veldig klok amerikanske filosof en gang uttalt at en selger måtte gjøre var å fortsette å prøve å av interesse for kunden og kunden vil til slutt kjøpe, hvis salg mannen fortsatte å forsøke å interessere kunden! Som alle store sannheter er de "åpenbart" en gang uttalt.


Så hva tar det for en selger til å fortsette å prøve å av interesse for en kunde, uansett hva protest kunden reiser og til tross for salg personens egen impuls til å "gi" etter en stund? Skal vi se på elementene:


Salg patter: først av disse ville være en vellykket salg patter. Her er vi snakker om å få tak i noen eller flere personer som er vellykket, på salg til kunder i mål-bransje, eller en lignende industri. Når slike person(er) blir funnet, må du intervjuet dem for å finne ut hva de gjør som gjorde dem en suksess. Vi ser for handlinger de ta og ting som de gjør, ikke hva de synes.


Den beste personen til å intervjue for denne informasjonen er vanligvis den mest vellykkede salg person, rett der i selskapet, hvis det finnes. Notater skal gjøres nøye av handlinger de ta for å få et salg, og disse notatene skal være svært nøyaktig skrevet opp og forvandlet til en patter senere bli boret på nye og gamle medlemmer av salgsstyrken.


Reklame og forberedelse: neste, en rekke salg rekruttering annonser må opprettes for den lokale avisen. Resepsjonist av selskapet må bli informert på hva de skal gjøre når anrop kommer inn. Reklame må være stor nok til å tiltrekke oppmerksomhet og har nok mysterium i dem, slik at folk faktisk ringe å finne ut hva handler om.


Resepsjonist bør forstå at alt hun gjør med telefonsamtalene fra reklame distribuerer dem til personen gjør dette prosjektet. Hun ikke svare på spørsmål om hva selskapet er og hva som blir tilbudt. Hun bare ordner for dem å komme inn på et intervju på et planlagt tidspunkt eller samler sine telefonnumre, slik at de kan bli kalt tilbake og planlagt å komme inn, som noen andre.


Intervju: Når søkere for salg posisjon komme i, sitt intervju er svært spesifikke og til punktet. Det er visse svært spesifikke kriterier som blir passet i en god selger. To main ett er, (en) kan de vedvarer langs en gitt kurset? (b) er de er interessert i folk?


Det er en enkel setning å gjøre, for å være sikker. Krever imidlertid svært nøyaktig intervju prosedyrer for å finne slike mennesker. Det første trinnet er testing. Vi bruker en rekke 3 tester. En av disse gir en detaljert titt inn i 10 viktigste jobb relaterte egenskaper som stabilitet, målet oppnåelse, Composure, sikkerhet, aktivitetsnivå, Aggressiveness, ansvar nivå, riktig estimering, Appreciativeness og kommunikasjon nivå.


De andre 2 testene måler en Søkers evne til å løse problemer og hvor godt de er i stand til å følge instruksjoner – en viktig test for alle opererer maskiner der forstå og følge instruksjonene er svært viktig!


Med resultatene av testene 3 må en bare stille søkeren spørsmål angående hans siste jobb-feil, for siste jobb suksesser, og når de først besluttet at de ønsket å være i salg. Disse svarene, sammenlignet med resultatene av testene 3 forteller hele historien, og kan virkelig gjøre det svært enkelt å velge søkere som er mest sannsynlig å lykkes som selgere.


Hvordan erstatningen er gjort: For dette prosjektet til å bli vellykket og faktisk betaler for seg selv, salg søkeren må være ansatt under svært spesifikke økonomiske forhold. De trenger å leies på et uavgjort + Kommisjonen. Dette betyr at de får en lav sum penger ukentlig for en bestemt tidsperiode, og hvis de gjør godt, de skal produsere nok salg til å betale tilbake sine uavgjort og begynne å tjene penger raskt, for seg selv, så vel som selskapet. Hvordan dette er utarbeidet er nøkkelen til suksess for prosjektet. Hvis dette ikke er fungerte riktig, vil selgere enten ikke starter, ikke produsere og bo for lang og renne selskapet eller avslutter før deres trening effektivt er fullført.


Mestre av samtalen: en vellykket selger krever én ferdigheten over alle andre. Dette er muligheten til å lede og kontrollere en samtale. Hvis han eller hun kan veilede og styre en samtale, er det så mulig å fortsette å prøve å av interesse for kunden og lykkes på det.


For en selger til å gjøre dette én handling godt, en dyptgående 3-dagers trening på grunnleggende om samtalen og hvordan å lede og kontrollere en samtale, er avgjørende. Kommunikasjon mellom mennesker (samtale) har svært visse og klare lover, som hvis fulgt, setter du en selger full kontroll over en samtale uten at den andre person følelsen som om de blir kontrollert!


Boring salg patter: når salg søkere har lykkes mestrer kunsten å kontrollere en samtale, må de nå skal bores på vellykkede salg patter. Hvis en hel dag er viet til boring dem på dette og de er boret ned til et punkt der de enkelt og greit levere sine patter uten å henvise til notater eller å bli at tungen krøller seg eller flau, da og først da vil de være klar for neste trinn.


Få dem ut selge: etter at trinnene ovenfor er fullført og din selgere er klar til å "treffe gatene", de skal deles opp i grupper på 3 til 5 personer med en av dem blir salgssjef av gruppen. De sendes deretter til å finne kunder og levere sine salgsstrategier (salg patter).


Dette bør gjøres på en slik måte at det ikke er stort press på selgere for de første dagene. Fortell dem å gå ut og øve på noen kunde som de finner. Målet er å få dem komfortable å levere sine patter.


De er gitt realistiske mål å oppnå og når de flub, og ikke få resultater, de er korrigert og sendt tilbake ut av personen som er samlet i ansvaret for dette prosjektet.


Feil: Ikke alle vil gjøre det gjennom denne line-up. Korrigere dem så mye som mulig, og hvis de ikke gjør det, kan du slå dem løs og konsentrere seg om de andre som gjør det. Som salgssjef skal du også arbeide på å starte nye grupper gjennom prosessen. Fortsett med trinnene til du har alle selgere du trenger for å virkelig øke selskapet salg.


Personell: Antall salg tvinge trenere som kreves for å trene selskapet salgssjef på denne fremgangsmåten og hjelpe ham med å bygge sin omsetning styrke er bare 2 personer. De vil måtte arbeide i selskapet for 30 dager. En av disse ville være personen som er samlet i ansvaret for prosjektet. Han eller hun oppretter salg annonser, få folk i, gjør tester på dem, intervjuer dem og bestemme hvilke du vil ansette. Denne personen gjør også rettelsene. Hjelperen gjør samtalen-kontroll-trening; de vellykkede salgene patter boring og hjelpe føre trener med rettelser av salget team.


Sammendrag: En effektiv salg-lagene kan bygges som betaler sin egen vei, forbedrer selskapet salg og øker verdien av enhver virksomhet. Nøkkelen til alt har en ansette metoden og treningsprogram for selgere som følger de nøyaktige lovene som er involvert i guiding og kontrollere en samtale.

No comments:

Post a Comment