Wednesday, February 22, 2012

Vær forsiktig når du bruker hekker Egg som en Minibank

Om fem år siden flyttet jeg fra rekkene av å være det for å være et hus renter. Nå, ikke en uke går ved at jeg ikke får noen form for tilbud via e-post som er oppmuntrende meg å refinansiere mitt boliglån, åpne et hjem egenkapital linje av kreditt (HELOC) eller bruke for et hjem egenkapital lån.


Utbetalingen høy rente kredittkort gjeld! Lavere månedlige utbetalinger! Kjøpe en ny bil! Refinance og få penger nå! skrike slagord splashed tvers konvoluttene.


Markedsføringskode bokstaver inne påpeke hvor enkelt det er for meg å "få ekstra penger du trenger nå!" De Love "ikke ut av lomma" med et nylig refinanced lån for 30 år.


Kan jeg bruke noen ekstra penger nå? Du vedder jeg kunne! Hvem trenger høy rente kredittkort gjeld? Ikke meg, ingen måte, nei hvor! Kjøpe en ny bil? Hmmm, jeg liker den nye Pontiac G6 jeg har sett på tv, kanskje i en elegant Titan farge med svart trimme?


For tusenvis av amerikanske blir husholdninger "Home Sweet Home" raskt erstattet med en ny følelse - "Home Sweet ATM." Ifølge nyeste Federal Reserve studien, 45% av huseiere som har refinansierte sine boliglån trakk utkassering og 74% sår opp sine boliglån å forlenging av rundt seks år. Bare 17% forkortet sine lån sikt utmelding ned til en 15 år boliglån.


I en periode på seks år, er amerikanerne mer enn fordoblet skyldig på hjem egenkapital lån og linjer med kreditt, nærmer $766.2 milliarder, ifølge Federal Reserve.


Hvis du er i din årsalderen og du refinance på en ny 30-standardinnstillingen lån, skal du i din 70-tallet da lånet slutter. Selv om du barbere av noen år ved å betale ned din prinsippet, risikere du fortsatt ikke eie ditt hjem "gratis og fjern" når du nærmer deg pensjonsalder.


Hva har skjedd med tiden når hjemmet ble ansett som hekker egg som skal brukes bare for livstruende eller livet endring arrangementer som betaler for et barns bryllup eller for en medisinsk krise? Og verst av alt, mange nye huseiere bruker deres hjem egenkapital som en annen kilde for finansiering ny gjeld.


Tenke to ganger før du bruker hjem egenkapital for å betale kredittkortet ditt balanserer. Hvis du er allerede overspending på kredittkortene dine nå, hva gjør du tror noe blir annerledes etter du betale dem med et lån eller en linje av kreditt? Mange mennesker nøste bare dypere i gjeld eller vender konkurs fordi de ikke kunne motstå å lade sine kort opp igjen.


Oppbevar dette i bakhodet før å tappe ditt hjem EQTY - din lån eller HELOC er sikret ved ditt hjem. Standard på lånet, og du kan miste huset, selv om du kan deklarere konkurs!


Den beste bruken for hjem egenkapital er å gjøre forbedringer som tilføre verdi til ditt hjem. Ombygging på et kjøkken eller bad, å legge til et ekstra rom eller opprette en master-suite er bare noen av "hot" forbedringene som virkelig kan lønne seg når det gjelder tid til å selge.


Hvis din hjemme er virkelig hekker egg, være smart om hvordan bruke sin egenkapital. Kontroller at det passer i med din samlede finansielle plan og golas. Ellers kan du bli igjen uten et reir og bare egg!

No comments:

Post a Comment