Saturday, April 14, 2012

Hvorfor har investeringsplaner om aksjemarkedet

Hvis du ikke har en investering plan i aksjemarkedet er underlagt impulser, oppfordrer, hunches, premonitions, sterke følelser, grådighet, panikk, frykt, ubesluttsomhet og bare ren tåpelighet. Etter min mening, uten en plan, uten den klare oppfatning av en totalt, aksjemarkedet investeringsstrategi, er sjansene for å lykkes å investere i aksjemarkedet ganske slank.


En aksjemarkedet investering plan er en måte for deg å følge et bestemt arrangement eller prosedyre, er det en metode for handling som vil hjelpe deg å sikre en vellykket investering i aksjemarkedet. Med en konkret klar handlingsplan, rettet mot en forhåndsbestemt mål, er det vanskeligste aspektet ved vellykket investere i aksjemarkedet allerede skjedd. Anerkjent aksjemarkedet investering plan har allerede gjort jobben for deg, og forhåndsbestemt mål som du har angitt for deg selv gir deg ønsket makt oppfylle dem også. Ikke undervurder deg selv og makt i deg til å gjøre hva du drar ut for å gjøre. Sette aksjemarkedet investering mål-høy, og sikter jevnt på dem. Gjør opp din sinn du kommer til å oppfylle dem og bli begeistret for dem, og målene dine vil bli en realitet! (Og noen ganger, det bare tar noen til å fortelle deg hva du allerede vet du kan gjøre!)


For meg (og, for noen av dere som har lest, og handler om min bok) betyr vellykket investere i aksjemarkedet bare én ting! Penger! Jeg ha penger fra alle aksjemarkedet investeringer, og jeg vil at penger som er sendt til meg hver uke i året, for resten av livet. Det er en enkel plan, men jeg er en enkel mann. Ingenting kinkig her! Hvis en selskapet ønsker min investeringer dollar, må de betale meg for dem i form av utbytte hvert kvartal. Og hvis de vil at jeg skal fortsette å investere i selskapet sitt, de vil måtte øke sine utbytte til meg hvert år. Jeg vil ha tro i deres bedrift, så lenge de fortsetter givende min tro med mer penger! Det er en ordning som er ikke forhandles. Jeg antar du kan kalle det en form for sikkerhetsanalyse, en Jerry Maguire 'Vis meg pengene' form for sikkerhetsanalyse.


Ikke bare har selskapene til å heve sine utbytte år etter år, de har til å vise pris takknemlighet på markedet sted i en historisk grunnlag. En investering plan bør være rettet mot å motta både stadig økende utbytte, samt lager takknemlighet. Tross alt er ikke at hva å investere i aksjemarkedet bør alle om?


"En god bok inneholder mer reell formue enn en god bank."
–Roy L. Smith


Lese forord fra en god bok ' Stockopoly Plan –
Investere for pensjonister ' besøk http://www.thestockopolyplan.com

No comments:

Post a Comment