Monday, December 26, 2011

Definere en langsiktig investering i aksjemarkedet

Du har tillatelse til denne artikkelen enten elektronisk eller på utskrift så lenge forfatter bylines er inkludert, med en direkte kobling, og artikkelen er ikke endret på noen måte (skrivefeil, ekskludert). Vennligst oppgi en høflig e-post til charles@thestockopolyplan.com fortelle hvor artikkelen ble publisert. (Ordtelling 984)


Definere en langsiktig investering i aksjemarkedet.


Noen "lang sikt" ville bety å holde en lager posisjon over helgen. For andre, kan det bety å holde en sikkerhet for minst 1 år for erklærte en langsiktig kapital fremgang, dermed spare på skatt.


Stive definisjonen av en langsiktig investering i aksjemarkedet vil holde en sikkerhet for et minimum av 5 år å idet lang idet 30 år.


Jeg skal fortelle deg min definisjon av en langsiktig investering i en sikkerhet ved å fortelle deg en historie. En sann historie!


Min mor arbeidet som en teller i en liten bank i Dover, New Jersey. Navnet på banken ble kalt The Dover Community Bank. Mens du arbeider i bank (hun til slutt ble en branch manager) registrert hun i bankens utbytte reinvestering plan, kjøp av aksjer gjennom Betal-roll fradrag fra hennes lønnsslipp. Hun fortsatte kjøper aksjer gjennom årene har utbyttet fra hennes aksjer i banken reinvested i mer aksjer hvert kvartal. Da hun forlot bank (i tidlig sytten) hadde hun akkumulert rundt 300 aksjer i The Dover Community Bank.


Min far, hadde når han pensjonert, utbytte fra disse aksjer sendt hjem – for å hjelpe endene møtes. Når min far gikk bort i alderen 80, arvet min bror og jeg over 7,600 aksjer av The Bank of New York, alle som stammer fra de 300 andeler av det som en gang ble kalt The Dover Community Bank.


Så, gjennom denne individuelle erfaringen jeg har tatt min egen oppfatning av det som kalles en langsiktig investering i en sikkerhet. Det er bare dette-verdipapirer, bør kjøpes med hensikten å gi Utbytteinntekt å hjelpe endene møtes under avgang, med forståelsen som ingen kan lykkes pensjonere uten økonomisk frihet. Så hver investering nå i en sikkerhet ville være kjøpt med hensikten av å holde at sikkerhet (og legge til det løpet av årene) til Utbytteinntekt fra at sikkerhet er god nok til å lette tap av inntekt fra pensjonere seg fra min jobb. Nå, jeg ikke bare gir meg selv i løpet av min pensjonisttilværelse-årene, men vil forlate dette jordiske riket å vite at jeg vil også være i stand til å avlaste noen økonomiske byrdene for de jeg har igjen.


Med dette klare, konkrete formålet for å investere i tankene, en bestemt, konkret plan må opprettes (og kan finnes i min bok The Stockopoly Plan) for å oppnå dette målet for langsiktig investering. Min mor investert i bare ett lager og hadde flaks – en regnes plan ville spre.


Så hvis jeg skal holde en sikkerhet posisjon evig, hvilke kriterier bør jeg leter etter i at sikkerhet? Absolutt Utbytteinntekt – det er en gitt! Og siden jeg aldri har tenkt å selge sikkerheten, salgsgevinster kan ikke selv være et problem (mer om dette senere).


Så, hva annet? Jeg vil hevde at et selskap som bare betaler utbytte er ikke godt nok. I stedet vil jeg bare kjøpe disse selskapene som har en lang historie med å skaffe sine utbytte hvert år. Dette vil fjerne en hel haug av risiko. Det eliminerer muligheten for at selskapet er 'mat på bøkene sine;' etter alle pengene har å være der for å betale aksjonæren. Og fordi dette selskapet har vært heve sine utbytte hvert år i mange år, det eliminerer risikoen av å investere i en oppstart selskap som ikke kanskje engang være rundt i et år eller så.


Også, stigende utbytte hvert år ville hjelpe off-set risikoen for inflasjon og risikoen for en lavere aksjekurs i løpet av året ville faktisk akselerere min inntekt fra sikkerheten.


Siden jeg ønsker min posisjon på lager å vokse gjennom årene, ville dermed øke min inntekt fra utbytte, alle utbytte være reinvested i aksjemarkedet, før avgang. En lavere aksjekurs, derfor ville kjøpe mer aksjer, til en høyere utbytte-utbytte og ville bare akselerere min inntekt fra utbytte.


Nå er spørsmålet kan oppstå, da ville jeg ønsker å selge et lager? Absolutt ikke fordi en Merrill Lynch har nedgradert hele sektoren – det er en velsignelse i forkledning-en midlertidig lavere aksjekurs betyr bare en høyere utbytte-utbytte, slik at min utbytte til å kjøpe mer aksjer.


Spørsmålet om ved å selge en aksje setter meg i bakhodet av et tilbud som jeg en gang leste ved Jacobsen – "dom er det én tingen som du ikke kan lære på college. Du har enten det eller du har ikke it." Tid/grunn til å selge en aksje varierer. Hvis det kommer en tid når du har så mye penger som er bundet opp i bare ett lager posisjon at det gjør du føler deg komfortabel, selge noe av den. Hvis firmaet du kjøpte stoppet heve sine utbytte kan du lyse opp og/eller Viderekoble midlene du var å sette i at sikkerheten til én som fortsetter sitt program for å øke deres utbytte hvert år.


Et selskap kan kutte sine utbytte-når og hvis dette skjer (og det gjør) mitt råd er ikke å være altfor ivrige til å selge aksjemarkedet. Finn grunnen til hvorfor selskapet er beskjæring sine utbytte. Kan det redusere gjeld eller for muligheten for anskaffelser. Selskapets utbyttepolitikk avkastning kan ha vært rundt 6 prosent, og alle sine likemenn utbytte gir er rundt 4 prosent. Selvfølgelig ikke legger til beholdningen i dette selskapet, men gir ledelsen mulighet til å se hvordan de håndterer ekstra penger, ettersom de synes å ha bedre bruk for penger, annet enn å betale sine aksjonærer. Den resulterende veksten i dette selskapet kan gjøre opp for lavere utbytte-utbytte og to eller tre år senere vil du få et bedre perspektiv på om å selge selskapet eller ikke (eller fortsette å legge til flere aksjer gjennom nye monies eller bare for å tillate utbytte å fortsette å kjøpe aksjen).



Hvis du vil lese forord fra boken ' Stockopoly Plan investering for Retirement'visit: http://www.thestockopolyplan.com

No comments:

Post a Comment