Saturday, December 24, 2011

Hvordan å skape rikdom i aksjemarkedet

Først og fremst er en opportunistisk strategi for å skape rikdom i aksjemarkedet nødvendig. Og opportunistiske strategi for å skape rikdom i aksjemarkedet må ha to ingredienser, en plan og mål. Planen må være en bestemt, konkret plan for å investere som ville tjene deg og din familie for resten av ditt liv.


Denne opportunistisk investering plan du begynner skal ikke tjene noen andre – ikke en aksjemegler, et aksjefond eller en finansiell rådgiver. Dette betyr at du må ha tillit i deg selv og din egen dømmekraft til om investering plan du begynner har fortrinn. Og dette betyr at investering plan ville og bør har allerede vist seg å du!


Denne klare, konkrete planen du begynner for å skape rikdom gjennom muligheter i aksjemarkedet må også ha et mål. Målet bør være klare og spesifikke, og en gang du har deretter gjorde opp din sinn å oppnå dette målet, gå fremover og gjøre at mål en realitet.


Hva er opportunistisk personlighetstrekk av en strategisk investering plan som er bygd på et konkret fundament som faktisk ville tillate aksjonær å tjene gjennom alle uro av en opp og ned aksjemarkedet? Hemmeligheten for å skape rikdom i aksjemarkedet; Uansett hvilken retning markedet er overskriften?


Som i hva synes å være det vanskeligste investering spørsmålet av alt å svare, ligger svaret i enkelheten selv – investere i disse selskapene som har en historisk registrering av heve sine utbytte hvert år. Om du kan ta denne statement faktum til hjertet er din egen dom samtale. Men det er dette opportunistisk trekk som kan og vil skape rikdom for deg og din familie for resten av ditt liv.


En selskapets evne til å øke sitt utbytte hvert år, kombinert med lager takknemlighet er en svært kraftig rikdom å opprette formel!


Jeg skal gi deg to eksempler, selv om det er mange flere, noen med enda bedre resultater. Det er to eksempler fra min bok, utgitt av American Book Publishing-'The Stockopoly Plan-' investere for avgang (der en investering plan og mål er skrevet i stein).


Det første eksempelet ville være en aksje som er kjøpt i 1990, Comerica (CMA). Hva førte til kjøp av CMA? – I 1990 hadde CMA en 21 år-historie av å heve sine utbytte hvert år. Dagens CMA har en 35-årige historie heve sine utbytte hvert år. Dette opportunistisk trekk på CMA lager har garnished litt bedre enn en 15 prosent tilbake et år, beregnet årlig (bare ved å ha utbytte reinvested tilbake i aksjemarkedet hvert kvartal gjennom disse årene-jeg bevise dette til deg i Stockopoly Plan), siste 14- pluss år. Dagens CMA lager rørt bare nylig en ny høy på $60 dollar en aksje, med en utbyttepolitikk avkastning på ca 3½ prosent. I April 2003 var aksjen selge rundt $37,50 en aksje, betaler utbytte-utbytte på rundt 5% i året. Er jeg fristet til å selge min posisjon i CMA? Jeg forsiktighet hvis aksjen faller fra denne oppløftet prisen tilbake til $37 en aksje? Hvorfor bør jeg? Hvis aksjen faller tilbake til $37 en aksje, min utbytte å være reinvested tilbake i aksjemarkedet hvert kvartal kjøp mer aksjer, og min Utbytteinntekt fra CMA bare og dramatisk akselererer. Jeg forberedt også allerede som hvis en oppkjøp tilbud noensinne har gjort for selskapet å høste fortjeneste ved å eie aksjen (i tillegg til muligheten for en annen stock split).


Det andre eksemplet er (dessverre) i boken min, også. Jeg sier dessverre fordi boken min er i endelig kopiere Rediger stadium, så ingen har hatt en sjanse til å lese og nytte fra den, og siden en oppkjøp tilbud ble laget for aksjen sist uke eller så, aksjemarkedet vil ikke lenger finnes (denne betyr en omskriving for meg, før utgivelsen). Det aktuelle selskapet er den vekke Co (RSE), som ble bare kjøpt av generelle vekst egenskaper (GGP). Oddly nok, vil du finne GGP i boken min, også – hvis du bry å plukke den opp. Uansett, det er hverken her eller der - RSE, på overtakelsestilbud hoppet over $16,00 andel i en dag! Whew! Hvorfor kunne ikke de har ventet et par måneder før min bok ble utgitt? RSE hadde den opportunistiske egenskap av å heve sine utbytte hvert år siden 1993 og jeg var ganske fornøyd med sin ytelse gjennom årene.


Vel, blåste det siste avsnittet min tog tankefridom på denne artikkelen. Alt jeg kan tenke på i øyeblikket er min skrive.


Jeg vil gjerne ta tid til å forklare noe til deg. Jeg har aldri ansett meg selv en skribent heller er jeg en profesjonell aksjemarkedet. Jeg er bare en mann med 39 år av erfaring og en lidenskap for aksjemarkedet, prøver å dele hva visdom de årene har gitt meg. Når jeg sitte ned for å skrive en artikkel, har jeg sjelden en idé om hva jeg skal si. Det var på samme måte når jeg satte meg ned for å skrive boken min. Jeg bare ment å sette ned noen ord på papir for min 18 - år gamle sønn, slik han ville ha en lyd, konkret plan for å investere i de selskapene som utgjør aksjemarkedet (helt ærlig-jeg ikke vil ha ham til å blåse sin arv). Om du finner fortrinn i det jeg sier, har jeg ingen anelse. Det jeg vet er at livet er litt for kort til å lære alt trenger du å lære av deg selv, uten hjelp fra andre.


Det, nå er jeg fornøyd med at ending!


For mer utdrag fra boken "The Stockopoly Plan -
Investering for avgang besøk:
http://www.thestockopolyplan.com

No comments:

Post a Comment